חרדי נפצע קשה בפיגוע דקירה בגבעת זאב

    הפצוע נפגע בפלג גופו העליון, והוא במצב קשה, מעורפל וחסר הכרה
    בצלאל קאהן 4 Comment on חרדי נפצע קשה בפיגוע דקירה בגבעת זאב

    שוב, פיגוע דקירה בבירה: גבר בשנות ה – 50 נפצע מפגיעות סכין בפלג גופו העליון • מפונה במצב קשה ומעורפל הכרה לבית החולים • המחבל נתפס במרחק 300 מ"ר ונוטרל • העתירו לרפואת מנחם מנדל בן חנה יהודית

    הפצוע נפגע בפלג גופו העליון, והוא במצב קשה, מעורפל וחסר הכרה
    14:18
    06.05.24
    אפרת ברזל No Comments on "אבא הלקה את עצמו כל חייו שלא הציל את משפחתו מהשמדה"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    שוב, פיגוע דקירה בבירה: מחבל ערבי פצע בדקירות סכין בן 50 בתחנת הדלק מנטה שבכניסה לגבעת זאב. הפצוע נפגע בפלג גופו העליון, והוא במצב קשה, מעורפל וחסר הכרה. העתירו בתפילה לרפואת מנחם מנדל בן חנה יהודית.

    על פי דיווחים ראשוניים, המחבל ביצע את הדקירות במסעדת המבורגרים שנמצאת במתחם תחנת הדלק. אזרחים שהיו במקום נטרלו את המחבל ואף הכו אותו מכות נמרצות.

    בדוברות איחוד הצלה מסרו: אברך נדקר בפלג גופו העליון בתחנת דלק בצומת הכניסה לגבעת זאב. מתנדבי איחוד הצלה מסניף 'ירושלים' מעניקים לו טיפול רפואי ראשוני ובשלב זה מצבו מוגדר בינוני עד קשה. בדקות הקרובות הוא ככה"נ יפונה לבית החולים.

    נתי אוסטרי מתנדב באיחוד הצלה סיפר: "כשהגעתי לזירה נתקלתי באדם חרדי שנדקר בפלג גופו העליון והיה בהכרה מעורפלת. יחד עם מתנדבים נוספים מיחידת האופנועים של איחוד הצלה הענקנו לו טיפול רפואי ראשוני ולאחר מכן הוא פונה בניידת טיפול נמרץ לבית החולים בירושלים במצב קשה. כוחות גדולים של משטרה הגיעו תוך שניות ספורות לזירה ומנעו מהמפגע לדקור אזרחים נוספים".

    תמונה: נייעסטאר



    4 תגובות

    מיין תגובות
    1. 4

      הקב"ה למה? ועד מתי???

      כל הצרות בגלל "חידוש גזרת הגיוס" ע"י פלג המשכילים:

      פלג המשכילים של דורינו הולכים נגד החזון איש ז"ל, נגד הבריסקע רב ז"ל, נגד הרב שך ז"ל, הולכים נגד הרב אלישיב ז"ל, הולכים נגד מרן הצדיק הרב ר' שמואל אורבאך שליט"א, הם נגד כולם, נראה שהם גם נגד הקב"ה ר"ל. אשריכם אשריכם ירושלמים המקדשים את שם שמים ברבים באש ובמים העומדים על המשמר… אוי אוי אני באמת מקנא בכם ובגן עדן שלכם. וגם לכם העריקים אשריכם אשריכם !!!!!!! אין אתם יודעים את גודל הנחת רוח שאתם עושים עכשיו בכלא 6 להקב"ה.אשריכם ירושלמים אשריכם שמקדשים שם שמים אשריכם הננו מקנא בכם גם פה וגם בגן עדן כל הציבור החרדי איתכם חזקו לעד, ונתחזקה. עלו והצליחו ד' איתכם מקדשי שם שמים ברבים. עברנו את האינקוויזיציה, ונצחנו עברנו את היטלר ונצחנו, גם בס"ד נעבור וננצח גם את המדינה הטמאה"

    2. 2

      ד' ישמור כמה צרות.
      ימח שימם וזיכרם של כל הערבים!!!!!!!!!!!!!

    3. 1

      אולי יש סיבה רוחנית שקשורה לכל הפיגועים האלו??
      עם ישראל כולנו צריכים לקחת אחריות ולהתחזק!!
      אולי כדאי בתור התחלה להפטר מהסמרטפונים אם כל חטאת??